Mobiel Servicepunt Rabobank: Groot in de kleine kernen
Rabobank Rijn en Veenstromen heeft maandagmiddag 15 november haar Mobiel Servicepunt officieel in gebruik genomen. De ‘rijdende bank' is speciaal gericht op de klanten van de Rabobank in de kleine kernen en verzorgingshuizen.
Beste service
‘We vinden het onze verantwoordelijkheid om onze klanten van de beste service te voorzien. Groot in de kleine kernen en dichtbij onze klanten. Daar investeren we in. Het Mobiel Servicepunt is van u', meldde algemeen directeur Ruud van der Vliet bij de opening in Zegveld.
In het Mobiel Servicepunt kunnen klanten geld opnemen (tot 500 euro), hun bancaire zaken bespreken en producten en diensten aanvragen. Ook is er een computer aanwezig voor internetbankieren.
Gehandicaptenplatform Mimax
Ruud benadrukt dat plaatselijke leden van de bank hebben meegedacht over de routes van het Mobiel Servicepunt en de tijden waarop deze het beste aanwezig kan zijn. Het Gehandicaptenplatform Mimax heeft advies geleverd voor de inrichting. ‘Het Mobiel Servicepunt is hiermee goed toegankelijk voor mensen met een beperking; ook met een rolstoel.'
Innovatief
Het Mobiel Servicepunt rijdt vier dagen in de week rond. Van Amstelhoek tot Driebruggen, het hele werkgebied van Rabobank Rijn en Veenstromen wordt bestreken. Het Mobiel Servicepunt rijdt volledig elektrisch en wordt aangedreven. ‘We willen innovatief zijn en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Zeker in dit mooie Groene Hart.', aldus Ruud.
Voor de dagen en de tijden waarop het Mobiel Servicepunt bij u in de buurt is, kunt u kijken op www.rv.rabobank.nl onder het kopje Mobiel Servicepunt > Bezoektijden. Of bellen naar (0348) 42 70 00.