Vinkeveense wint Nespresso-apparaat bij Karwei
Verrast én dolblij. Dat was mevrouw E.G.M. Mudde. De inwoonster van Vinkeveen mag zich de winnaar noemen van een Nespresso koffieapparaat, de tweede grote prijs in de KARWEI-Zomercampagne.
Uit handen van de heer B.J. Fischer, assistent bouwmarktmanager van KARWEI Mijdrecht nam E.G.M. Mudde de prijs trots in ontvangst. Met de Zomercampagne wordt gevierd dat KARWEI inmiddels 125 bouwmarkten heeft.
"Onze klanten maken daarom elke week kans op een grote prijs", legt Marco Kruse, bouwmarktmanager KARWEI Mijdrecht uit. "Dat doen we zes weken achter elkaar. Wat je als klant moet doen is simpel: bij elke aankoop ontvang je een voucher met een code. Via www.karwei.nl kun je je vervolgens registreren. Loting bepaalt daarna wie de winnaar is."
Daar blijft het echter niet bij. "De komende week kunnen onze klanten zelf stickers plakken op producten naar keuze en zo kortingen tot 15% regelen", licht Marco Kruse verder toe. "En voor de kinderen zijn er kleurplatenacties met als thema's K3 en Piet Piraat, waarmee ook zij leuke prijzen kunnen winnen."
Over KARWEI
De KARWEI-bouwmarkten vormen de snelst groeiende keten binnen de doe-het-zelfbranche. De formule behoort met 126 bouwmarkten tot de top drie grootste bouwmarktketens in Nederland. KARWEI positioneert zich als een decoratieve bouwmarkt die de klant alles kan bieden voor klussen in en rondom het huis. Daarbij ligt het accent op de verfraaiing van het interieur en exterieur. De formule KARWEI wordt op franchisebasis geëxploiteerd door Intergamma B.V., gevestigd in Leusden.