Instructie voor evenementen-verkeersregelaars
Verenigingen en instellingen die speciale activiteiten organiseren, moeten gebruik maken van zogeheten evenementen-verkeersregelaars. Met hun werk ontlasten zij de politie.
Verenigingen en instellingen krijgen dit jaar voor de tweede keer gelegenheid om (nieuwe) personen aan te melden voor de (herhalings)instructie evenementen-verkeersregelaar. Aan de instructieavond, die op dinsdag 18 mei 2010 plaatsvindt, zijn geen kosten verbonden. De gemeente De Ronde Venen organiseert deze instructieavond voor (toekomstige) verkeersregelaars in samenwerking met de politie Utrecht.
Organisaties kunnen deelnemers vóór 1 mei schriftelijk aanmelden bij: gemeente De Ronde Venen, t.a.v. afdeling Integrale Veiligheid, postbus 250, 3640 AG Mijdrecht. Aanmelden via e-mail kan ook: integraleveiligheid@derondevenen.nl. Van de deelnemers moeten de volgende gegevens worden vermeld: achternaam, voorna(a)m(en), geslacht, geboortedatum, geboorteplaats, adres, postcode, woonplaats, herhalingsinstructie ja/nee.
Wie de instructie heeft gevolgd, wordt één jaar aangesteld als evenementen-verkeersregelaar.
Hebt u naar aanleiding van deze tekst nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met mevrouw Cathy Schulein - Löwe, telefoon (0297) 29 16 71 e-mailadres cv.schulein@derondevenen.nl