De Baat (7e)
Volg de status van uw aanvraag via 'Mijn Gemeente'

Volg de status van uw aanvraag via 'Mijn Gemeente'


Geplaatst op: 27 mei 2009

Sinds 21 april is de digitale dienstverlening van de gemeente uitgebreid met "Mijn Gemeente". "Mijn gemeente" is ook te vinden onder het menu "Loket De Ronde Venen". Via "Mijn Gemeente" kunnen inwoners inloggen met hun DigiD en komen zij vervolgens op hun persoonlijke internetpagina (PIP).

Op uw persoonlijke internetpagina kunt u zaken doen met de gemeente, zoals het digitaal aanvragen van één of meer producten uit de webwinkel. U kunt uzelf ook abonneren op de attenderingsservice. Het grote voordeel van de PIP is dat u maar één keer hoeft in te loggen ongeacht het aantal zaken dat u wilt regelen.

Mijn Zaken
Nieuw is het volgen van de status van uw aanvraag!
Voor de aanvraag gehandicaptenparkeerkaart en aanvraag of wijziging van een gehandicaptenparkeerplaats kunt u de status van uw aanvraag inzien. Dit zal op termijn eveneens mogelijk zijn voor de producten bouwvergunning en sloopvergunning .
Het aanbod van digitale producten en statusvermelding zal in de loop van dit jaar verder groeien.

Mijn gegevens
Verder kunt u op uw persoonlijke internetpagina uw eigen gegevens inzien, zoals uw naam, adres, woonplaats en geboortedatum. Deze gegevens uit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) worden gebruikt bij het automatisch voorinvullen van de digitale formulieren.
Daarnaast kunt u zelf deze informatie aanvullen met uw vast - of mobiele telefoonnummer en uw emailadres. Deze informatie wordt dan ook voor-ingevuld bij een digitale aanvraag.
Hiermee heeft de gemeente weer een stap voorwaarts gezet op het gebied van éénmalige gegevensverstrekking door inwoners.

Veilig?
Veilig en betrouwbaar zaken doen is belangrijk.
Mijn gemeente is een beveiligde omgeving waar uitwisseling van gegevens versleuteld plaatsvindt. Bij betaling via iDeal of met creditcard, regelt uw eigen bank de beveiliging van de betaalomgeving. Denkt u natuurlijk ook aan een goede beveiliging van uw eigen PC of laptop.


Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Gemeente De Ronde Venen

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Volg de status van uw aanvraag via 'Mijn Gemeente'

Sinds 21 april is de digitale dienstverlening van de gemeente uitgebreid met "Mijn Gemeente". "Mijn gemeente" is ook te vinden onder het menu "Loket De Ronde Venen". Via "Mijn Gemeente" kunnen inwoners inloggen met hun DigiD en komen zij vervolgens op hun persoonlijke internetpagina (PIP). Op uw persoonlijke internetpagina … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: