D’Hersigny Textiles maakt War Child wervers herkenbaar!
Geplaatst op: 11 maart 2009
Om de zichtbaarheid van hun straatwervers te vergroten was War Child hard op zoek naar een sponsor om de nieuwe jassen te voorzien van hun logo.
War Child heeft dit verzoek neergelegd bij d’Hersigny textiles en binnen ‘no time’ kregen zij het geweldige nieuws dat ze de jassen mochten komen brengen.
D’Hersigny textiles heeft 26 jassen voorzien van geborduurde badges.
War Child wervers zullen hierdoor weer duidelijk vertegenwoordigd te vinden zijn op straat en tijdens evenementen.
War Child heeft dit verzoek neergelegd bij d’Hersigny textiles en binnen ‘no time’ kregen zij het geweldige nieuws dat ze de jassen mochten komen brengen.
D’Hersigny textiles heeft 26 jassen voorzien van geborduurde badges.
War Child wervers zullen hierdoor weer duidelijk vertegenwoordigd te vinden zijn op straat en tijdens evenementen.
Dankzij deze gesponsorde bedrukking kan Warchild kosten besparen. Sinds hun oprichting besteden zij veel aandacht aan het actief voeren van een lage kosten beleid. Dit houdt in dat zij zoveel mogelijk van de producten en diensten die zij gebruiken gesponsord proberen te krijgen. Op deze manier kunnen zij een groter gedeelte van hun inkomsten besteden aan de oorlogskinderen in hun projecten. Wereldwijd zijn er namelijk 20 miljoen slachtoffers van oorlogsgeweld. Bijna de helft hiervan is nog kind! Wekelijks bereiken zij 15.000 kinderen, maar hiervoor hebben zij al onze inkomsten hard nodig. Elke kostenbesparing helpt hier enorm bij!
War Child is d’Hersigny textiles heel erg dankbaar voor deze geweldige sponsoring!