Mijdrechts PR-bureau vult gat in de communicatiemarkt
Kortlopende projecten als een bedrijfsjubileum of opening van een nieuwe vestiging, herziening van de bedrijfsbrochure of de website, het personeelsblad nieuw leven inblazen, of het vervangen van medewerkers met zwangerschapsverlof; er zijn tal van redenen te bedenken waarom een bedrijf behoefte kan hebben aan tijdelijke ondersteuning van een expert op het gebied van public relations of marketing communicatie. Maar wie zit er tegenwoordig nog te wachten op weer een arbeids-
of interim-contract?
“Veel opdrachtgevers voor wie we al jaren werken, hebben niets aan langlopende campagnes, maar zijn op zoek naar briljante ideeën die snel uitvoerbaar zijn. Daar hebben we onze organisatie en manier van werken helemaal op ingericht, zonder ook maar één concessie te doen aan de kwaliteit. Praktische adviezen, snelle uitvoering en... afspraak is afspraak. Dat maakt ons bij uitstek geschikt voor het uitvoeren van kleinere, kortlopende projecten, al dan niet op detacheringsbasis. Wij regelen het nu”, aldus Rob Isaacs, oprichter en eigenaar van PRWORKS en ProjectWorks.
De naderende zomerperiode wordt gezien als de perfecte gelegenheid om ProjectWorks te introduceren. Immers, bedrijven zijn in deze periode vaak onderbezet, waardoor er de nodige 'klussen' blijven liggen.
ProjectWorks is een intitatief van communicatieadviesbureau PRWORKS, dat haar werkzaamheden startte in 2000 en werkt voor tal van binnen- en buitenlandse opdrachtgevers, waaronder Landal GreenParks, Bilderberg hotels, luchtvaart-maatschappij bmi, de vakantieresorts van de Turkse Lykia Group en de televisiekanalen Cartoon Network, Boomerang en Turner Classic Movies (TCM).
Voor meer informatie over ProjectWorks kan men terecht op www.wijregelenhet.nu.