001 -Family

Het derde servicepunt in De Ronde Venen heeft haar deuren geopend


Geplaatst op: 28 januari 2008
Inwoners uit Vinkeveen zijn voortaan van harte welkom op de Futenlaan met hun vragen over wonen, welzijn, zorg en financiële diensten.

De bezoekers werden hartelijk ontvangen. De partners die de Servicepunten mogelijk maken, stonden klaar met hapjes en drankjes om iedereen welkom te heten. Wethouder Jan van Breukelen benadrukte in zijn openingswoord nog eens dat het gastvrije onthaal ook symbool staat voor het werk in de Servicepunten: “…de dienstverlening, daar draait het om. De medewerkers van de Servicepunten staan klaar om u te helpen. Iedereen, jong en oud, is welkom”.

Het Servicepunt geeft informatie en advies op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Het verzorgt diensten van de gemeente De Ronde Venen, woningcorporatie Westhoek Wonen, Rabobank Veenstromen en welzijnsstichting De Baat. Voor diensten van andere organisaties, mits actief op het gebied van wonen, welzijn en zorg kunt u er ook terecht.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Het derde servicepunt in De Ronde Venen heeft haar deuren geopend

Inwoners uit Vinkeveen zijn voortaan van harte welkom op de Futenlaan met hun vragen over wonen, welzijn, zorg en financiële diensten. De bezoekers werden hartelijk ontvangen. De partners die de Servicepunten mogelijk maken, stonden klaar met hapjes en drankjes om iedereen welkom te heten. Wethouder Jan van Breukelen benadrukte in … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: