Kijklessen bij de toneelcursussen van De Speltuin druk bezocht


Geplaatst op: 17 januari 2008
Op woensdagmiddag 16 januari waren er kijklessen bij de toneelcursussen van De Speltuin. Bij de cursus Speltoneel (4 tot 6-jarigen) waren veel ouders van de kinderen aanwezig bij de les die dit keer over knuffeldieren ging. Naar hartelust werd er gedanst en gespeeld! Ook leerden de ouders van hun kinderen het afscheidslied dat iedere week de les afsluit.

Ook bij Fantasietoneel (7 tot 9 jaar) waren veel ouders komen kijken. Zij konden het tweede gedeelte van de les kijken welk soort spelletjes en oefeningen hun kinderen doen. Ouders zagen “het dierenwinkelspel” en met “de vertelhoed” werd gezamenlijk een grappig verhaal verzonnen.

De ouders konden zo een indruk krijgen wat er zoal gedaan word bij de toneelcursussen.

In alle toneelcursussen van De Speltuin is veel ruimte voor eigen inbreng. Er wordt niet toegewerkt naar een uitvoering; het plezier in het samen toneel maken staat voorop!

In de groep Speltoneel voor de 4 tot 6 –jarigen kunnen nog kleuters instromen. De groep Fantasietoneel zit helemaal vol. Nieuwe cursussen starten in september 2008. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Astrid Millenaar, telefoonnummer 0297-285520 of kijken op de website www.despeltuin.nl.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Kijklessen bij de toneelcursussen van De Speltuin druk bezocht

Op woensdagmiddag 16 januari waren er kijklessen bij de toneelcursussen van De Speltuin. Bij de cursus Speltoneel (4 tot 6-jarigen) waren veel ouders van de kinderen aanwezig bij de les die dit keer over knuffeldieren ging. Naar hartelust werd er gedanst en gespeeld! Ook leerden de ouders van hun kinderen … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: