De Vinken zwaait hoofdsponsor uit
Geplaatst op: 29 oktober 2007
Afgelopen zaterdag heeft korfbalvereniging De Vinken afscheid genomen van haar hoofdsponsor Bouthoorn Teletraining: het bedrijf dat maar liefst zes jaar de hoofdsponsor was van De Vinken.
In de persoon van Jannie Bouthoorn, in het verleden zelf een zeer enthousiast Vinkenlid, was het bedrijf de afgelopen jaren een meer dan betrokken sponsor. Nagenoeg alle thuiswedstrijden werden bijgewoond en als ze er niet kon zijn, dan nam ze contact op met een van de spelers om te vragen hoe ze gespeeld hadden. In die periode kende het eerste team enkele hoogtepunten, maar ook enkele dieptepunten. Jannie Bouthoorn echter bleef altijd positief en dat werkte stimulerend naar de spelers en speelsters. Kortom een zeer betrokken en enthousiaste hoofdsponsor.
Een sponsor dus met een echt Vinkenhart. Dat bleek nogmaals bij de eenvoudige afsluiting. Daarin gaf zij aan dat zij voor De Vinken niet verloren gaat en de komende jaren als sponsor nog een actieve rol wil gaan vervullen. Hoe? Daar had zij haar eigen gedachten over. "Maar daar komen we ongetwijfeld uit" vertelde ze tot slot.
In de persoon van Jannie Bouthoorn, in het verleden zelf een zeer enthousiast Vinkenlid, was het bedrijf de afgelopen jaren een meer dan betrokken sponsor. Nagenoeg alle thuiswedstrijden werden bijgewoond en als ze er niet kon zijn, dan nam ze contact op met een van de spelers om te vragen hoe ze gespeeld hadden. In die periode kende het eerste team enkele hoogtepunten, maar ook enkele dieptepunten. Jannie Bouthoorn echter bleef altijd positief en dat werkte stimulerend naar de spelers en speelsters. Kortom een zeer betrokken en enthousiaste hoofdsponsor.
Een sponsor dus met een echt Vinkenhart. Dat bleek nogmaals bij de eenvoudige afsluiting. Daarin gaf zij aan dat zij voor De Vinken niet verloren gaat en de komende jaren als sponsor nog een actieve rol wil gaan vervullen. Hoe? Daar had zij haar eigen gedachten over. "Maar daar komen we ongetwijfeld uit" vertelde ze tot slot.