Helpend handje nodig?
Geplaatst op: 17 oktober 2007
De servicelijn bestaat al sinds 2003 en kan door iedereen gebruikt worden om meldingen, klachten en verzoeken over de openbare ruimte en veiligheid door te geven.
Onlangs zijn de mogelijkheden uitgebreid. Deze maand is de gemeente een campagne gestart om u te laten zien waar en wanneer de servicelijn een helpende hand kan bieden. Let daarom deze week goed op uw brievenbus. U ontvangt een kleine attentie.
Wethouder Dekker over de servicelijn
De servicelijn valt binnen de portefeuille van wethouder Dekker. In dit artikel vertelt hij over de helpende hand van De Ronde Venen.
Waarom de servicelijn?
Als gemeente is het belangrijk dat wij bereikbaar zijn voor de inwoners. Via de servicelijn kunnen inwoners meldingen, klachten en verzoeken over de openbare ruimte en veiligheid doorgeven. Alle meldingen worden geregistreerd en volgens onze servicenormen afgehandeld. Een bijzonder product in deze regio waar we trots op zijn!
Waarom deze campagne?
De gemeente is deze campagne gestart om meer bekendheid te geven aan de mogelijkheden van de servicelijn. We willen graag nog duidelijker maken dat we samen sterk met de inwoner staan. Het resultaat van een melding is meestal een verbetering van de openbare leefomgeving.
Wat voor meldingen?
Meldingen waar ik als eerste aan denk zijn straattegels, meldingen over bomen en groen en vragen en opmerkingen over afval en afvalinzameling. Inwoners kunnen bellen, maar ze kunnen ook naar het digitale formulier op de gemeentelijke website. Er zijn namelijk tien verschillende hoofdcategorieën: afval en milieu, bomen en groen, dieren, overlast, riolering, straatmeubilair, veiligheid, verkeer, watergangen en bruggen, wegen en een categorie overig. De komende maanden zullen we hier verder aandacht aan besteden.
Ervaringen van de wethouder?
Ik hoor veel positieve ervaringen met de servicelijn. De servicelijn functioneert professioneel en werkt snel en effectief. Het is belangrijk dat we als gemeente servicegericht en inwonergericht zijn. Dit kunnen we mede mogelijk maken door de servicelijn.
Onlangs zijn de mogelijkheden uitgebreid. Deze maand is de gemeente een campagne gestart om u te laten zien waar en wanneer de servicelijn een helpende hand kan bieden. Let daarom deze week goed op uw brievenbus. U ontvangt een kleine attentie.
Wethouder Dekker over de servicelijn
De servicelijn valt binnen de portefeuille van wethouder Dekker. In dit artikel vertelt hij over de helpende hand van De Ronde Venen.
Waarom de servicelijn?
Als gemeente is het belangrijk dat wij bereikbaar zijn voor de inwoners. Via de servicelijn kunnen inwoners meldingen, klachten en verzoeken over de openbare ruimte en veiligheid doorgeven. Alle meldingen worden geregistreerd en volgens onze servicenormen afgehandeld. Een bijzonder product in deze regio waar we trots op zijn!
Waarom deze campagne?
De gemeente is deze campagne gestart om meer bekendheid te geven aan de mogelijkheden van de servicelijn. We willen graag nog duidelijker maken dat we samen sterk met de inwoner staan. Het resultaat van een melding is meestal een verbetering van de openbare leefomgeving.
Wat voor meldingen?
Meldingen waar ik als eerste aan denk zijn straattegels, meldingen over bomen en groen en vragen en opmerkingen over afval en afvalinzameling. Inwoners kunnen bellen, maar ze kunnen ook naar het digitale formulier op de gemeentelijke website. Er zijn namelijk tien verschillende hoofdcategorieën: afval en milieu, bomen en groen, dieren, overlast, riolering, straatmeubilair, veiligheid, verkeer, watergangen en bruggen, wegen en een categorie overig. De komende maanden zullen we hier verder aandacht aan besteden.
Ervaringen van de wethouder?
Ik hoor veel positieve ervaringen met de servicelijn. De servicelijn functioneert professioneel en werkt snel en effectief. Het is belangrijk dat we als gemeente servicegericht en inwonergericht zijn. Dit kunnen we mede mogelijk maken door de servicelijn.