ABN AMRO vanaf 1 september nieuwe hoofdsponsor UHC Qui Vive
Geplaatst op: 12 juli 2007
Op vrijdag 29 juni is een sponsorovereenkomst gesloten met de Uithoornse Hockey Club Qui Vive. Vanaf 1 september zal ABN AMRO hoofdsponsor zijn van deze vereniging. De keuze voor UHC Qui Vive is een zeer bewuste. De beide ambities komen overeen, namelijk: Meer mogelijk maken! De ambitie om zo goed (en natuurlijk zo plezierig) mogelijk te presteren is alom aanwezig bij de hockeyvereniging en ABN AMRO wil die ambitie ondersteunen.
ABN AMRO is al jaren sponsor van diverse lokale hockeyclubs. In de afgelopen jaren is het partnership met hockeyclubs verder ontwikkeld en uitgebreid. Dit heeft geresulteerd in het hoofdsponsorschap voor ABN AMRO van acht hoofdklasseclubs en circa 70 lokale verenigingen.
Ook in Uithoorn staat samenwerking voorop. Natuurlijk is lokale naamsbekendheid belangrijk en zullen de borden en de vlaggen niet ontbreken. ABN AMRO wil daarnaast de spelers en hun fans ondersteunen en stimuleren om hun sportieve doelen te bereiken.
Veel ABN AMRO relaties in de omgeving van Uithoorn hockeyen of zijn op een of andere manier bij hockey betrokken. Het is een echte familiesport waarin hele gezinnen wekelijks actief zijn. En de groei is er nog lang niet uit. In aansluiting op de merkbelofte – Meer mogelijk maken – onderneemt de bank extra activiteiten voor de Business Club, jeugd clinics, seminars en promoties om de ontwikkeling van UHC Qui Vive te ondersteunen. Dat betekent meer professionalisering bij de club, meer begeleiding en groei van de accommodatie! Sponsoring is dan het middel bij uitstek om meer mogelijk te maken. Voor beide partijen.
Betrokkenen ABN AMRO:
S.J.T. van den Beld, Districtsdirecteur Particulieren H. Bos, Districtsdirecteur Zaken M.N. Galloway, Vestigingsmanager Uithoornnn
Betrokkenen UHC Qui Vive:
R. Moorman, Voorzitter E. Spee, Bestuurslid Sponsoring J. Haanstra, Penningmeester
ABN AMRO is al jaren sponsor van diverse lokale hockeyclubs. In de afgelopen jaren is het partnership met hockeyclubs verder ontwikkeld en uitgebreid. Dit heeft geresulteerd in het hoofdsponsorschap voor ABN AMRO van acht hoofdklasseclubs en circa 70 lokale verenigingen.
Ook in Uithoorn staat samenwerking voorop. Natuurlijk is lokale naamsbekendheid belangrijk en zullen de borden en de vlaggen niet ontbreken. ABN AMRO wil daarnaast de spelers en hun fans ondersteunen en stimuleren om hun sportieve doelen te bereiken.
Veel ABN AMRO relaties in de omgeving van Uithoorn hockeyen of zijn op een of andere manier bij hockey betrokken. Het is een echte familiesport waarin hele gezinnen wekelijks actief zijn. En de groei is er nog lang niet uit. In aansluiting op de merkbelofte – Meer mogelijk maken – onderneemt de bank extra activiteiten voor de Business Club, jeugd clinics, seminars en promoties om de ontwikkeling van UHC Qui Vive te ondersteunen. Dat betekent meer professionalisering bij de club, meer begeleiding en groei van de accommodatie! Sponsoring is dan het middel bij uitstek om meer mogelijk te maken. Voor beide partijen.
Betrokkenen ABN AMRO:
Betrokkenen UHC Qui Vive: