001 - Escaperoom aglemeen

Brand in woning Uithoorn


Geplaatst op: 10 april 2007

Uithoorn - Maandagmiddag rond kwart over een, is in aan de Zegge in Uithoorn brand uitgebroken in een woning.

In de berging van het pand was brand ontstaan in het stopcontact door overbelasting. De brandweer, die snel ter plaatse was met twee voertuigen, had de brand snel onder controle waardoor branduitbreiding werd voorkomen. Bij de brand kwam veel rook vrij. De brandweer heeft een speciale ventilator ingezet om de rook uit de woning te krijgen. Een gespecialiseerd bedrijf is ingeschakeld om het huis grondig te reinigen. 

Foto's: Jesper Bakker & Jesse Boswijk

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Brand in woning Uithoorn

Uithoorn - Maandagmiddag rond kwart over een, is in aan de Zegge in Uithoorn brand uitgebroken in een woning. In de berging van het pand was brand ontstaan in het stopcontact door overbelasting. De brandweer, die snel ter plaatse was met twee voertuigen, had de brand snel onder controle waardoor … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: