Splinter meest klantgerichte bedrijf
Geplaatst op: 2 april 2007
Op 23 maart jongstleden was Splinter voice & data één van de zeven branchewinnaars in Hotel Huis ter Duin te Noordwijk. Directeur/eigenaar Gerrit Splinter nam namens zijn team de prijs in ontvangst.
In de categorie Kantoor & Automatisering versloeg telecomspecialist Splinter voice & data zijn vakgenoten. Men mag zich 'Meest klantgerichte bedrijf 2006-2007' noemen volgens de verkiezing van de Sterkste Schakel. Het Nieuwkoopse telecombedrijf is echter niet alleen maar aan het feesten. Dat men heel serieus het vak uitoefent blijkt uit de recente naams- en huisstijlwijziging. Splinter Telecom werd Splinter voice & data, om maar aan te geven dat men bovenop de nieuwe techniek zit.
Serieus
De telecommunicatiebranche is namelijk niet meer dezelfde. IT speelt bijvoorbeeld een steeds groter wordende rol in deze tak van sport. Maar ook het aantal mobiele diensten neemt hand over hand toe. Het zijn zaken die niet meer weg te denken zijn. Zaken waar je als telecombedrijf niet omheen kunt, wil je de toekomst serieus tegemoet zien. En serieus zijn ze bij Splinter.
Als vanouds
Ondanks al deze veranderingen blijven de vaste waarden bij Splinter, zoals u die al kende, gewaarborgd. Service, advies, reparatie en onderhoud; u kunt er als vanouds op vertrouwen.
Omdat men de techniek de baas blijft is het 'Meest klantgerichte bedrijf' klaar voor de toekomst. Haar zakelijke klanten kunnen deze nu óók met een gerust hart tegemoet zien.
www.splintervd.nl
In de categorie Kantoor & Automatisering versloeg telecomspecialist Splinter voice & data zijn vakgenoten. Men mag zich 'Meest klantgerichte bedrijf 2006-2007' noemen volgens de verkiezing van de Sterkste Schakel. Het Nieuwkoopse telecombedrijf is echter niet alleen maar aan het feesten. Dat men heel serieus het vak uitoefent blijkt uit de recente naams- en huisstijlwijziging. Splinter Telecom werd Splinter voice & data, om maar aan te geven dat men bovenop de nieuwe techniek zit.
Serieus
De telecommunicatiebranche is namelijk niet meer dezelfde. IT speelt bijvoorbeeld een steeds groter wordende rol in deze tak van sport. Maar ook het aantal mobiele diensten neemt hand over hand toe. Het zijn zaken die niet meer weg te denken zijn. Zaken waar je als telecombedrijf niet omheen kunt, wil je de toekomst serieus tegemoet zien. En serieus zijn ze bij Splinter.
Als vanouds
Ondanks al deze veranderingen blijven de vaste waarden bij Splinter, zoals u die al kende, gewaarborgd. Service, advies, reparatie en onderhoud; u kunt er als vanouds op vertrouwen.
Omdat men de techniek de baas blijft is het 'Meest klantgerichte bedrijf' klaar voor de toekomst. Haar zakelijke klanten kunnen deze nu óók met een gerust hart tegemoet zien.
www.splintervd.nl