De route van het mobiel kantoor Servicepunt wonen, welzijn en zorg verandert per 1 oktober 2006
Geplaatst op: 28 september 2006
In oktober gaat de bus een andere route rijden om de mensen uit de buitengebieden beter van dienst te kunnen zijn. De tijden bij zorgcentra zijn hetzelfde gebleven.
Elke woensdag rijdt het mobiele servicepunt samen met de Rabobank Veenstromen langs de verschillende zorgcentra in De Ronde Venen en komt wekelijks naar Amstelhoek, De Hoef en Waverveen. In de bus treft u een medewerker van het Servicepunt die u kan helpen bij vragen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Voor financiële diensten is een medewerker van de Rabobank aanwezig. Om de mensen te helpen die wat minder ter been zijn en misschien wat minder makkelijk de bus in kunnen stappen, is er een vrijwilliger ter plekke die u graag een arm geeft. Veel zaken van de deelnemende partners Westhoek Wonen, de gemeente De Ronde Venen, Stichting leefbaarheid, Stichting welzijn Ouderen, Zuwe en de zorgcentra en de Rabobank kunnen op het servicepunt direct geregeld worden. Verder is er een veelheid aan informatie beschikbaar en heeft men ook op dit mobiele kantoor veel foldermateriaal wat de mensen kunnen inzien of meenemen.
Voor informatie: Bertien Tweehuijsen, coördinator servicepunt, telefoon 383399
Even weken:
De Hoef, bij de Springbok 09.30 tot 10.15
Mijdrecht, zorgcentrum Gerardus Majella 10.45 tot 11.15
Vinkeveen, zorgcentrum Zuiderhof 11.30 tot 11.45
Amstelhoek, bij Ons Streven 13.00 tot 13.45
Waverveen, bij de kerk 14.15 tot 15.00
Oneven weken:
De Hoef, bij de Springbok 09.30 tot 10.15
Mijdrecht, zorgcentrum Nieuw avondlicht 10.45 tot 11.45
Amstelhoek, bij Ons Streven 13.00 tot 13.45
Waverveen, bij de kerk 14.15 tot 15.00
Elke woensdag rijdt het mobiele servicepunt samen met de Rabobank Veenstromen langs de verschillende zorgcentra in De Ronde Venen en komt wekelijks naar Amstelhoek, De Hoef en Waverveen. In de bus treft u een medewerker van het Servicepunt die u kan helpen bij vragen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Voor financiële diensten is een medewerker van de Rabobank aanwezig. Om de mensen te helpen die wat minder ter been zijn en misschien wat minder makkelijk de bus in kunnen stappen, is er een vrijwilliger ter plekke die u graag een arm geeft. Veel zaken van de deelnemende partners Westhoek Wonen, de gemeente De Ronde Venen, Stichting leefbaarheid, Stichting welzijn Ouderen, Zuwe en de zorgcentra en de Rabobank kunnen op het servicepunt direct geregeld worden. Verder is er een veelheid aan informatie beschikbaar en heeft men ook op dit mobiele kantoor veel foldermateriaal wat de mensen kunnen inzien of meenemen.
Voor informatie: Bertien Tweehuijsen, coördinator servicepunt, telefoon 383399
Even weken:
De Hoef, bij de Springbok 09.30 tot 10.15
Mijdrecht, zorgcentrum Gerardus Majella 10.45 tot 11.15
Vinkeveen, zorgcentrum Zuiderhof 11.30 tot 11.45
Amstelhoek, bij Ons Streven 13.00 tot 13.45
Waverveen, bij de kerk 14.15 tot 15.00
Oneven weken:
De Hoef, bij de Springbok 09.30 tot 10.15
Mijdrecht, zorgcentrum Nieuw avondlicht 10.45 tot 11.45
Amstelhoek, bij Ons Streven 13.00 tot 13.45
Waverveen, bij de kerk 14.15 tot 15.00