Gemeente belt mensen met klachten terug
Geplaatst op: 30 augustus 2006
Om de tevredenheid van inwoners die een klacht doorgeven bij de Servicelijn te onderzoeken, heeft de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling, Volkshuisvesting en Milieu in mei inwoners teruggebeld die een klacht hebben gemeld op het gebied van verkeersbeleid.
Is de klacht naar tevredenheid afgehandeld? Is het probleem verholpen? Is men duidelijk en respectvol te woord gestaan? Dit waren de belangrijkste vragen die werden gesteld.
Gebleken is dat alle ondervraagden de terugbelactie een goed initiatief vinden. Daarnaast zijn allen van mening dat de ingediende klacht naar alle tevredenheid is afgehandeld en dat men duidelijk en respectvol te woord is gestaan. 33% van de klachten is verholpen. Hierbij moet worden opgemerkt dat er duidelijk is gecommuniceerd waarom een klacht niet verholpen kon worden.
De terugbelactie zal dit jaar worden herhaald.
Is de klacht naar tevredenheid afgehandeld? Is het probleem verholpen? Is men duidelijk en respectvol te woord gestaan? Dit waren de belangrijkste vragen die werden gesteld.
Gebleken is dat alle ondervraagden de terugbelactie een goed initiatief vinden. Daarnaast zijn allen van mening dat de ingediende klacht naar alle tevredenheid is afgehandeld en dat men duidelijk en respectvol te woord is gestaan. 33% van de klachten is verholpen. Hierbij moet worden opgemerkt dat er duidelijk is gecommuniceerd waarom een klacht niet verholpen kon worden.
De terugbelactie zal dit jaar worden herhaald.