Servicepunt Mijdrecht & Wilnis openen deuren


Geplaatst op: 5 april 2005
Het Servicepunt Hoofdweg in Mijdrecht en het Servicepunt Wilnis openen beide op dinsdag 17 mei 2005 hun deuren. Inwoners van De Ronde Venen zijn vanaf die datum van harte welkom op beide locaties met vragen op het gebied van wonen, welzijn, zorg en financiële diensten van Rabobank Veenstromen.

In eerdere berichten was er sprake van dat het Servicepunt Wilnis wellicht al op 1 april haar deuren kon openen, maar vanwege noodzakelijke bouwkundige aanpassingen is de openingsdatum uitgesteld naar 17 mei 2005, tegelijk met het Servicepunt Hoofdweg in Mijdrecht. Zo kunnen beide Servicepunten een optimale start maken.

Inwoners kunnen straks bij het Servicepunt terecht voor informatie, advies en/of verzoeken over de woonomgeving, vragen over huurcontracten of reparatieverzoeken voor woningen van Westhoek Wonen, thuiszorg, maaltijdverstrekking, alarmering, welzijnsactiviteiten of vragen over financiële diensten. Dus eigenlijk alle diensten op het gebied van wonen, welzijn en zorg, en ook financiële diensten van Rabobank Veenstromen.

Per 1 april is de coördinator van beide Servicepunten aangesteld, mevrouw Bertien Tweehuijsen. In mei worden de medewerkers van de Servicepunten ingewerkt. Zij zullen het aanspreekpunt zijn in het Servicepunt in het nieuwe gezondheidscentrum De Ronde Venen aan de Hoofdweg in Mijdrecht en in het Servicepunt in de Dorpsstraat in Wilnis, het voormalige kantoor van Rabobank Veenstromen. Op dinsdag 17 mei gaan beide Servicepunten open voor het publiek en op 18 mei wordt de officiële opening van beide Servicepunten gevierd.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Midpoint FM & TV

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Servicepunt Mijdrecht & Wilnis openen deuren

Het Servicepunt Hoofdweg in Mijdrecht en het Servicepunt Wilnis openen beide op dinsdag 17 mei 2005 hun deuren. Inwoners van De Ronde Venen zijn vanaf die datum van harte welkom op beide locaties met vragen op het gebied van wonen, welzijn, zorg en financiële diensten van Rabobank Veenstromen. In eerdere … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: