Vinkeveens Servicepunt Wonen, Welzijn en Zorg verhuist naar Kerklaan
Vanaf maandag 18 maart aanstaande vindt u het Servicepunt Wonen, Welzijn en Zorg op Kerklaan 12 in Vinkeveen. Het Servicepunt verhuist naar het huidige kantoor van de Rabobank. Op deze plek zullen de medewerkers van het Servicepunt en van Rabobank Rijn en Veenstromen hun krachten bundelen, zodat bezoekers en klanten optimaal van de dienstverlening gebruik kunnen maken.
Bezoekers zijn vanaf 18 maart van maandag tot en met vrijdag welkom tussen 9.00 en 17.00 uur. Door de aanzienlijk ruimere openingstijden van het Servicepunt kunnen meer inwoners van Vinkeveen vaker gebruik maken van de aangeboden diensten.
Een groot aantal Vinkeveners weet het Servicepunt al te vinden voor hun vragen over wonen, welzijn en zorg. Het Servicepunt biedt veel diensten van verschillende instanties in De Ronde Venen, zoals de gemeente, woningcorporatie GroenWest, Stichting Tympaan – De Baat, het Centrum Jeugd en Gezin en het Rode Kruis. Jong en oud kan er terecht voor informatie en advies over bijna alles wat te maken heeft met het leven van alledag. Onderwerpen waaraan u dan kunt denken zijn bijvoorbeeld wonen en de woonomgeving, welzijn en vervoer, activiteiten, zorg en hulpverlening, werk en financiën en natuurlijk de financiële diensten van de Rabobank.
De tijdelijke voorziening aan de Futenlaan (tussen winkelcentrum Zuiderwaard en Zuiderhof), waar het Servicepunt sinds 2007 gevestigd is, zal verdwijnen.
Komt u binnenkort een kijkje nemen op het nieuwe adres? U blijft natuurlijk ook welkom op de servicepunten in Abcoude, Mijdrecht, Wilnis en het mobiele Servicepunt in De Hoef en Amstelhoek. Telefoonnummer: 0297 58 76 00. Kijkt u ook eens op de website: www.servicepuntderondevenen.nl.