Zeven jeugdteams van korfbalvereniging De Vinken worden al een aantal jaar gesponsord door Jumbo Vinkeveen. Het is inmiddels een traditie dat eigenaar Vincent Schuijt op de foto gaat met elk jeugdteam. 'Dat hoort er gewoon bij en ik vind het heerlijk om te zien dat de kinderen zoveel plezier beleven aan hun sport', vertelt hij alvorens hij samen met de ploegen vastgelegd wordt op de 'gevoelige plaat' door fotograaf en Vinkenlid Bert Lommers. Deze zorgt er op zijn beurt voor dat er niet alleen de geijkte (strakke) teamfoto's worden gemaakt, maar ook foto's met springende, liggende en lachende kinderen. Zowel de sponsor als de kinderen hebben er zichtbaar veel plezier in.
Na afloop van deze fotoshoot stond er nog iets bijzonders op het programma. Omdat zowel Jumbo eigenaar Vincent Schuijt als De Vinken zeer blij waren met het de lopende overeenkomst, werd het contract met maar liefst drie jaar verlengd. Zeker in deze tijd een moment om te vieren. En dat kun je de jeugdleden van De Vinken wel toevertrouwen. Terwijl de jeugdleden op de achtergrond uitbundig hun blijdschap toonden, werd het nieuwe contract getekend. Een mooi begin van het nieuwe korfbalseizoen en ook een mooi begin van een nieuwe sponsorperiode.