001 - Escaperoom aglemeen
What’s up Uithoorn actief tijdens de Kinderboekenweek

What’s up Uithoorn actief tijdens de Kinderboekenweek


Geplaatst op: 15 oktober 2013

Met twee sport- en vier cultuurcoaches was de Kinderboekenweek met het thema ‘sport en spel’ voor het team van What’s Up Uithoorn de ultieme week om activiteiten te organiseren. Op 2 oktober was het team What’s Up klaar voor de start en trapte af met de Kick-off bij de Legmeervogels.

Tijdens de Kinderboekenweek zelf zijn er op acht verschillende basisscholen activiteiten geweest. De groepen 1/ 2 hebben kunnen genieten van voorlezen met muziek. Met “Honden doen niet aan ballet” werd er druk gedanst en hebben de kinderen muziek gemaakt met echte shakers. De kinderen van groep 6 hebben les gekregen in het tekenen van een sportstrip. Deze getekende versie werd uiteindelijk in de computer gemaakt. De kinderen hebben hier met veel plezier aan gewerkt. Ook waren er clinics Chi Neng, tennis, taekwon-do en schermen op verschillende basisscholen in Uithoorn.

Na schooltijd konden de kinderen meedoen met een workshop “sportjournaal maken”. Zij leerden hier filmen en interviewen en zo hun eigen sport te promoten. Al met al hebben de kinderen op veel manieren kunnen proeven aan deze actieve Kinderboekenweek, die een groot succes was in Uithoorn.









Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

What’s up Uithoorn actief tijdens de Kinderboekenweek

Met twee sport- en vier cultuurcoaches was de Kinderboekenweek met het thema ‘sport en spel’ voor het team van What’s Up Uithoorn de ultieme week om activiteiten te organiseren. Op 2 oktober was het team What’s Up klaar voor de start en trapte af met de Kick-off bij de Legmeervogels. … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: