De Baat (7e)
Klant contact centrum maakt goede start

Klant contact centrum maakt goede start


Geplaatst op: 31 januari 2014

Op 27 januari zijn ruim 50 telefoontjes binnen gekomen op lijn 0297-760 260 en direct verwerkt. Op die dag is Tympaan-De Baat van start gegaan met een eigen aanmeldpunt.

Alle aanmeldingen die voorheen via de Servicepunten liepen komen nu hier terecht. Het Klant Contact Centrum is telefonisch bereikbaar op alle werkdagen van 10:00 uur tot 12: 00 uur. Een zeer gemotiveerde groep vrijwilligers noteert hier uw aanmeldingen voor activiteiten. Het is voor iedereen even wennen, maar straks weet niemand meer beter.

Alle ouderen die zich willen aanmelden voor een activiteit van Tympaan-De Baat kunnen bellen met 0297-760 260 van uit Mijdrecht of een van de omliggende kernen.

Vanuit Abcoude en Baambrugge kunt u bellen met 0294-283 302.

Pim Jongsma, coördinator sociaal cultureel werk heeft de medewerkers van de Servicepunten met een taartje bedankt voor het verwerken van de aanmeldingen de afgelopen jaren. (zie foto)


Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Klant contact centrum maakt goede start

Op 27 januari zijn ruim 50 telefoontjes binnen gekomen op lijn 0297-760 260 en direct verwerkt. Op die dag is Tympaan-De Baat van start gegaan met een eigen aanmeldpunt. Alle aanmeldingen die voorheen via de Servicepunten liepen komen nu hier terecht. Het Klant Contact Centrum is telefonisch bereikbaar op alle … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: