Mijdrecht, 1 april 2014 – ICT-dienstverlener Advisor ICT Solutions uit Mijdrecht is als eerste serviceorganisatie in Noord-Nederland benoemd tot volwaardig KPN Excellence Partner. Dankzij deze status kan Advisor voor bedrijven in de regio advies, aankoop, levering, installatie, facturatie én service van het KPN-dienstenportfolio verzorgen. Bedrijven hebben hiermee één vertrouwd aanspreekpunt voor alle diensten en producten.
Tijdens een feestelijke bijeenkomst bij Advisor aan de Industrieweg in Mijdrecht werd Advisor door de directeur zakelijke markt van KPN, John van Vianen, officieel benoemd tot KPN Excellence Partner. In zijn speech roemde John van Vianen de toewijding van Advisor op het gebied van integratie tussen IT en telecom: “Advisor is voor mij het voorbeeld van hoe een KPN-partner in deze tijd met een integrale visie met zijn klanten moet omgaan. Juist die geïntegreerde visie die hier gehanteerd wordt maakt dat Advisor de uitgelezen partij is om met een gecombineerd vast-mobielproduct als KPN ÉÉN aan de slag te gaan.”
Algemeen directeur van Advisor, Eric van ’t Boveneind, was duidelijk verguld met de nieuw verworven status: “Het is niet zomaar iets dat we hier vandaag bereiken. Wij hebben het afgelopen jaar met ons team keihard gewerkt om alle KPN-certificeringen te halen. Advisor is altijd al een ICT-dienstverlener geweest met veel aandacht voor telefonie en connectiviteit. In die focus zetten we nu de volgende stap. Bedrijven uit de regio kunnen nu letterlijk voor al hun telecomvraagstukken bij ons terecht. Als KPN Excellence Partner bieden we een volledige dienstverlening: naast verkoop en advies kunnen klanten bij ons ook terecht voor levering, installatie en service. Ook zullen we de facturering steeds vaker op ons nemen.”
De werelden van vast, mobiel, data, cloud en ICT-diensten convergeren steeds verder. Eric van ’t Boveneind zegt hierover: “Van oudsher werden die onderdelen los gezien, maar in de beleving van de klant lopen die zaken in elkaar over. Advisor en KPN passen daarop de dienstverlening aan. Het gaat erom dat je een productcombinatie samenstelt die precies aansluit bij de wensen van de klant. Het Advisor-team heeft lokale kennis en contacten in de regio. Onze helpdesk is 24/7 bereikbaar voor calamiteiten waarbij klanten mensen aan de lijn krijgen die letterlijk en figuurlijk dichtbij staan. Telecom en IT zijn zo ontzettend belangrijk geworden dat geen bedrijf feitelijk meer een seconde zonder kan. Juist daarom zijn we zo blij dat wij namens KPN die belangrijke schakel mogen verzorgen.”
Meer informatie:
Dennis de Jong
Sales en Marketing Manager Advisor
ddjong@advisor.nl
088-2384553