Uithoorn aan de Amstel – Stichting Promotie Uithoorn wil Uithoorn aan de Amstel op de kaart zetten en ervoor zorgen dat meer mensen Uithoorn en De Kwakel weten te waarderen als het gaat om wonen, werken, winkelen en watersporten.
“Er gebeurt al veel in Uithoorn aan de Amstel, zo hebben we op zaterdag 21 juni Culinair aan de Amstel. Wij willen initiatieven bundelen en onder één paraplu naar buiten brengen. We willen als stichting de dromen en wensen van inwoners en ondernemers van Uithoorn aan de Amstel waarmaken, maar natuurlijk hebben we daarvoor ook juist de hulp nodig van Uithoornaars en Kwakelaars zelf,” aldus Chris van Zantwijk, voorzitter van de Stichting.
Op dinsdagavond 27 mei werd, onder aanwezigheid van uitgenodigde inwoners en ondernemers die in een eerder traject hebben meegedacht over de profilering van Uithoorn aan de Amstel, de nieuwe Uithoorn Promotor, oftewel city marketeer voorgesteld, Renate van Dijken. Van Dijken presenteerde tijdens de avond twee nieuwe logo’s passend bij de identiteit van Uithoorn aan de Amstel. Unaniem werd gekozen voor het frissere logo met de pay-off ‘thuis aan de Amstel’. “Nu het logo definitief is, kunnen we beginnen met het zichtbaar maken van ‘ons’ Uithoorn,” aldus Van Dijken. Het logo zal terug te vinden zijn online op een nieuw te bouwen website en op social media, offline tijdens events en in de straat. Mocht u mee willen denken of mee willen helpen met de promotie van Uithoorn, dan kunt u Renate van Dijken een e-mail sturen: renate@promotieuithoorn.nl.