Katwijker Marco Klooster kon het amper geloven toen zijn naam afgelopen vrijdag uit de koker kwam. Hij had een splinternieuwe Vespa ter waarde van 3.200 euro gewonnen. ,,Ik sta nog te trillen op mijn benen.”
De prijsvraag waarmee Klooster de prachtige prijs won, was uitgeschreven door Studio’s Aalsmeer. Deelnemers moesten op een originele manier via social media duidelijk maken waarom zij de scooter wilden winnen. Uit tien finalisten werden drie winnaars getrokken. ,,De actie heeft ons in korte tijd veel bekendheid opgeleverd,” zegt general manager Didier van den Heuvel. ,,We hebben veel mensen bereikt via Facebook en Twitter. Ook mensen die niet uit de buurt komen.”
Zijn collega Niel Buitenhuis benadrukt dat het goed is dat Studio’s Aalsmeer in een grote regio bekendheid verwerft. ,,We hebben een landelijk behoorlijk unieke Gae Studio met onder andere een EyePlay Floor, Mission Impossible en de Laser Shoot. Daarnaast hebben we een theater, bioscoop, horecagelegenheden en worden er nog steeds televisieprogramma’s bij ons opgenomen. Denk bijvoorbeeld aan The Voice Kids of So you think you can dance.”
De prijsvraag is mede mogelijk gemaakt door Debo Scooters. Gelukkige winnaar Marco Klooster mag zijn rode Vespa dan ook bij Debo ophalen. ,,Mijn vrouw gaat er waarschijnlijk op rijden. Ze heeft al gezegd dat ze hem volledig in de ‘Holleederstijl’ wil, dus we nemen er waarschijnlijk nog een mooi windscherm bij. Ik dacht van tevoren: ik win zoiets niet. En het wordt dubbel feest want ik ga vanavond ook nog eens naar een concert van Marco Borsato,” aldus de gelukkige winnaar.
Patricia Weij won een vierpersoons arrangement voor de Game Studio. Zij en drie vrienden krijgen vijftien tokens (ca. 1 ½ uur speelplezier) per persoon om de interactieve spellen uit te proberen. De derde prijs, een bioscooparrangement met popcorn en een drankje, werd gewonnen door Tineke de Haas. ,,En dit jaar komen we waarschijnlijk weer met een nieuwe actie,” verklapte Niel Buitenhuis alvast.