Begin dit jaar besloot de directie van kinderdagverblijf Speel-Inn en buitenschoolse opvang Jump-Inn om het bestaande wagenpark te vernieuwen.
Naast veiligheid en betrouwbaarheid werd ook gekeken naar auto's die gebruik maken van schonere technieken. Uiteindelijk werd gekozen voor de Fiat 500L.
Directeur Martin Bakker werkt het liefst samen met bedrijven uit de omgeving. Vandaar dat hij ervoor koos om de auto's te financieren via ViaMaas, de partner in Autoleasing, en aan te schaffen bij autobedrijf Van Kouwen, dealer van de merken Opel, Kia, Fiat, Alfa Romeo en Abarth. Om de auto's extra te laten opvallen ontwierp het reclamebureau H-DV Altijd in Vorm een hele vrolijke bestickering met dieren. Deze zijn aangebracht door het beletteringsbedrijf Martin Products uit Uithoorn. Zo zorgde de aanschaf van deze drie nieuwe Fiats voor nogal wat lokale bedrijvigheid.
Het resultaat mag er zijn.
Dat vinden ook de kinderen, die dagelijks met de auto's vervoerd worden. 'Met een 'oude' auto wilden zij niet eens meer mee. Wij willen in de 'dierenauto'', vertelt Martin Bakker ons. Door alle enthousiaste reacties op de vrolijke dieren, heeft men besloten deze in zoveel mogelijk toekomstige reclame uitingen van Speel-Inn en Jump-Inn te laten terugkeren.