De Baat (7e)
Rondeveners trappen massaal in neppe Facebookactie

Rondeveners trappen massaal in neppe Facebookactie


Geplaatst op: 28 december 2015

 

Op Facebook verscheen gisteren een ‘like en share-actie’. Gebruikers van het social media-platform kunnen dan een bericht delen, vaak om kans te maken op prijzen. Bij de betreffende actie kan een Mitsubishi gewonnen worden. Op de foto staat een auto afgebeeld die toentertijd werd verloot door het koopcentrum Shopping Mijdrecht. De facebookpagina zelf is pas gisteren aangemaakt en gebruikt het adres van de Mijdrechtse Mitsubishi-dealer Van Yperen. Zij weten echter van niks. “Sowieso wordt het merk misbruikt, en onze naam. Excuses namens de directie voor het ongemak, maar we hebben er niets mee van doen." reageert Van Yperen desgevraagd.

De foto is meer dan duizend keer gedeeld en mensen uit inmiddels het hele land reageren hoopvol op de post. De weggeefactie wordt dus serieus genomen, tot ergernis van het koopcentrum: “Wij betreuren dat onze foto gebruikt wordt voor deze, ook nog eens neppe, actie. We gebruiken Facebook zelf zeer succesvol. Helaas heeft het medium ook zijn uitwassen.”

De autodealer is inmiddels bezig met een jurist.


Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Rondeveners trappen massaal in neppe Facebookactie

  Op Facebook verscheen gisteren een ‘like en share-actie’. Gebruikers van het social media-platform kunnen dan een bericht delen, vaak om kans te maken op prijzen. Bij de betreffende actie kan een Mitsubishi gewonnen worden. Op de foto staat een auto afgebeeld die toentertijd werd verloot door het koopcentrum Shopping … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: