De Baat (7e)

Servicepunt De Ronde Venen uitgebreid met Meldpunt Zorg en Overlast


Geplaatst op: 3 januari 2017

Het meldpunt Zorg en Overlast is sinds 1 januari 2017 ondergebracht bij Servicepunt De Ronde Venen. Voorheen kon een melding gedaan worden bij de GGD. Het Servicepunt is in de gemeente het centrale punt waar inwoners terecht kunnen met vragen over Zorg, Werk en Wonen.

Bij het Meldpunt Zorg en Overlast kunnen inwoners van de gemeente een melding doen wanneer zij zich zorgen maken over iemand in hun omgeving. Wanneer bij buren de gordijnen de hele dag gesloten zijn, of wanneer er iemand door de buurt scharrelt waarbij een ‘niet pluis’ gevoel ontstaat en inwoners zien zelf niet hoe ze iets aan de situatie kunnen doen, kan het helpen daar met iemand over te praten. Voor dit soort situaties is het Meldpunt bedoeld.

Het Meldpunt Zorg en Overlast is bereikbaar via Servicepunt De Ronde Venen. Op www.servicepuntderondevenen.nl kan een digitale melding gedaan worden. Telefonisch is het servicepunt bereikbaar via (0297) - 58 76 00 (Ma t/m Do tussen 9.00 en 16.00 uur & Vr van 9.00 tot 13.00 uur). Voor (zorg) professionals is er een apart formulier ontwikkeld.

Laatst bewerkt op: 3 januari 2017 12:58

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Servicepunt De Ronde Venen uitgebreid met Meldpunt Zorg en Overlast

Het meldpunt Zorg en Overlast is sinds 1 januari 2017 ondergebracht bij Servicepunt De Ronde Venen. Voorheen kon een melding gedaan worden bij de GGD. Het Servicepunt is in de gemeente het centrale punt waar inwoners terecht kunnen met vragen over Zorg, Werk en Wonen. Bij het Meldpunt Zorg en … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: