001 -Family
Resultaten klanttevredenheidsonderzoek dragen bij aan betere dienstverlening

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek dragen bij aan betere dienstverlening


Geplaatst op: 2 augustus 2017

Gemeente De Ronde Venen heeft in de lente een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hier hebben 329 cliënten aan deelgenomen die gebruik hebben gemaakt van de Wmo, 125 vanuit de Jeugdwet en 79 vanuit de Participatiewet. Uit het onderzoek blijkt dat de meerderheid van de respondenten tevreden is over de dienstverlening en de geleverde zorg. Ook is er een aantal verbeterpunten geconstateerd, zoals het vergroten van de bekendheid van (onafhankelijke) cliëntondersteuning, het verlenen van nazorg en de ondersteuning bij het vinden van werk.

Het onderzoek is gehouden, om te weten wat inwoners vinden van het contact met de gemeente en hoe zij de zorg en ondersteuning ervaren die zij ontvangen vanuit de Wmo, de Jeugdwet en de Participatiewet. De gemeente gebruikt deze informatie om haar dienstverlening te verbeteren. 

Meer informatie over de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek? U kunt de rapporten over Wmo, Jeugdwet en Participatiewet opvragen via gemeente@derondevenen.nl


Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek dragen bij aan betere dienstverlening

Gemeente De Ronde Venen heeft in de lente een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hier hebben 329 cliënten aan deelgenomen die gebruik hebben gemaakt van de Wmo, 125 vanuit de Jeugdwet en 79 vanuit de Participatiewet. Uit het onderzoek blijkt dat de meerderheid van de respondenten tevreden is over de dienstverlening en de … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: