001 - Tuimarkt

Zendingspredikant ds. Vos te gast in 'de Wegwijzer''


Geplaatst op: 12 januari 2012

In de Christelijke Gereformeerde Kerk 'de Wegwijzer', Koningin Julianalaan 22, zal zondag 15 januari om 10:00 en 17:00 uur voormalig zendingspredikant dominee Vos in beide diensten voorgaan. In
augustus 2011 kwam er na ruim zes jaar een eind aan het verblijf van hem en zijn gezin in het plaatsje Mocuba in Mozambique. In de morgendienst zal de dominee in de preek vanuit de tekst uit Mattheus 6 het thema 'Een andere kijk op gebed' behandelen. Het is belangrijk om te weten Wie God is om te weten hoe we zullen bidden. Het is jammer dat sommige gebeden meer rekenen met wie we zelf zijn. Of met wat we zelf zouden willen. De Here Jezus kende de Vader persoonlijk. Indrukwekkend hoe Hij de pose terugbrengt naar het punt waarom het gaat.

In de middagdienst zal dominee Vos stilstaan bij Colossenzen 3 vers 17. Vaak lees je over 'iets' als sleutel tot succes. In dit bijbelgedeelte is dankbaarheid een belangrijke deur naar zegen. Dankbaarheid schept ook gemeenschap. Het gaat er allerminst om dat iemand zichzelf oppept tot dank. Het geheim schuilt erin dat de rijkdom gekend wordt die God in Christus voor ons bereid heeft. En dat we vanuit die rijkdom naar ons leven leren te kijken met Gods ogen. Bekijk ook eens de website van de kerk op www.CGKMijdrecht.nl. Via deze site is het ook mogelijk om de diensten thuis te volgen, als het niet mogelijk is om naar de kerk te gaan, of om laagdrempelig kennis te maken met de kerk.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Zendingspredikant ds. Vos te gast in 'de Wegwijzer''

In de Christelijke Gereformeerde Kerk 'de Wegwijzer', Koningin Julianalaan 22, zal zondag 15 januari om 10:00 en 17:00 uur voormalig zendingspredikant dominee Vos in beide diensten voorgaan. Inaugustus 2011 kwam er na ruim zes jaar een eind aan het verblijf van hem en zijn gezin in het plaatsje Mocuba in … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: