De Baat (7e)

Externe klachtencommissie voor Stichting De Baat benoemd


Geplaatst op: 3 november 2011

Stichting De Baat uit De Ronde Venen en Participe uit Alphen aan den Rijn hebben samen op 31 oktober 2011 een externe commissie benoemd die klachten van klanten gaat behandelen. Beide organisaties vinden het belangrijk dat klachten serieus worden behandeld. Dat is zowel voor de klant van belang als voor de organisatie die kan leren van klachten van klanten. De Baat en Participe werken beiden hard aan het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en hebben een kwaliteitscertificaat.

De externe klachtencommissie bestaat uit een onafhankelijke voorzitter en twee bestuursleden van Stichting De Baat en twee bestuursleden van Participe. De Baat en Participe hopen dat deze gezamenlijke klachtencommissie het begin is van een vruchtbare samenwerking.

Klachtenbehandeling
Een klacht wordt eerst intern behandeld door de klachtenfunctionaris van de betreffende organisatie. De directeur van de organisatie wordt meteen op de hoogte gebracht van de klacht en hoe de klacht wordt behandeld. Als de klant niet tevreden is over de afhandeling van zijn of haar klacht, kan de klacht voorgelegd worden een externe klachtencommissie.

Klachten over Participe worden behandeld door twee bestuursleden van Stichting De Baat en de onafhankelijke voorzitter. Klachten over De Baat worden behandeld door twee bestuursleden van Participe en de onafhankelijke voorzitter. Klanten kunnen hun klacht ook rechtstreeks aan de externe klachtencommissie voorleggen. Klagers kunnen dat op het klachtenformulier aangeven.

Op de website van De Baat vindt u meer informatie over de klachtenregelingen:
www.stichtingdebaat.nl/over-de-baat

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Externe klachtencommissie voor Stichting De Baat benoemd

Stichting De Baat uit De Ronde Venen en Participe uit Alphen aan den Rijn hebben samen op 31 oktober 2011 een externe commissie benoemd die klachten van klanten gaat behandelen. Beide organisaties vinden het belangrijk dat klachten serieus worden behandeld. Dat is zowel voor de klant van belang als voor … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: