C1000 start met nieuw uniek folderbeleid
Vanaf zaterdag 24 september gaat C1000 twee keer in de week de aanbiedingen in twee aparte folders communiceren. Op dinsdag valt de folder op de mat met aanbiedingen die geldig zijn van woensdag tot en met dinsdag. Op zaterdag ontvangt de klant een folder met 4 aanbiedingen die geldig zijn op de maandag en dinsdag.
Marketing Directeur Bas Verheijen: ‘Door twee keer in de week een actiefolder te sturen bieden we de klant extra voordeel. Op maandag en dinsdag voordelige dagelijkse boodschappen. En in de 2e helft van de week voordelige grote boodschappen. Dubbel voordeel dus. En de aanbiedingen sluiten zo optimaal aan op de wensen van de klant.'
Extra rust op de winkelvloer
Naast het extra voordeel voor de klant zorgt de invoering van de twee folders ook voor extra rust op de winkelvloer. De winkel wordt nu op dinsdag klaargemaakt voor de komende week en niet op de drukke zaterdag. Zo hebben klanten op zaterdag minder overlast. Bovendien is de beschikbaarheid van promotieartikelen beter omdat het weekend als het ware in het midden van de actieweek valt. De aanbiedingen in het begin van de week richten zich op de dagelijkse boodschappen. In de folder die op dinsdag bezorgd wordt staan met name aanbiedingen die klanten tijdens de grote weekendboodschappen meenemen.
Nieuwe looptijden
De eerste folder valt zaterdag 24 september op de deurmat met daarin vier extra aanbiedingen die geldig zijn op maandag 26 en dinsdag 27 september. Op dinsdag 27 september volgt de folder met daarin de weekaanbiedingen die geldig zijn van woensdag 28 september tot en met dinsdag 4 oktober. Door een overgangsperiode heeft de folder van week 38 een langere looptijd, namelijk van maandag 19 tot en met dinsdag 27 september.