De Baat (7e)

Financieel Café en Infopunt in 2020


Geplaatst op: 6 januari 2020

Inwoners van Aalsmeer kunnen met vragen over zorg, welzijn, activiteiten en vrijwilligerswerk sinds 2018 terecht in het Infopunt in de Bibliotheek. Zonder afspraak kan iedereen binnenlopen voor gratis informatie, advies en hulp. Ook voor een praatje, een kopje koffie of gebruik van het internet kunnen bewoners wekelijks bij het Infopunt terecht.

Nieuw in 2020 is dat dan op dezelfde locatie het Financieel Café ook wekelijks geopend is, een gratis spreekuur voor vragen over geldzaken en administratie. Deskundige vrijwilligers van Humanitas Thuisadministratie staan klaar om te helpen met verschillende financiële vragen.

Het Infopunt is ontstaan doordat bewoners aangegeven hebben dat het niet altijd duidelijk is bij welke organisatie ze terecht kunnen. Er is zoveel aanbod dat men door de bomen het bos niet meer ziet. Participe Amstelland, Aalsmeer voor Elkaar, Mantelzorg & Meer en Humanitas hebben daarom hun krachten gebundeld voor dit Infopunt. 

Het Infopunt en het Financieel Café zijn elke donderdag van 15:30-17:30 uur in Bibliotheek Aalsmeer (Markstraat 19 in Aalsmeer). Het Infopunt in Kudelstaart is vanaf 1 januari samengegaan met het Infopunt in Aalsmeer. Heeft u vragen? Het infopunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur via 0297 - 34 75 10. Mailen kan ook naar infopunt@aalsmeervoorelkaar.nl.

Laatst bewerkt op: 6 januari 2020 13:40

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Financieel Café en Infopunt in 2020

Inwoners van Aalsmeer kunnen met vragen over zorg, welzijn, activiteiten en vrijwilligerswerk sinds 2018 terecht in het Infopunt in de Bibliotheek. Zonder afspraak kan iedereen binnenlopen voor gratis informatie, advies en hulp. Ook voor een praatje, een kopje koffie of gebruik van het internet kunnen bewoners wekelijks bij het Infopunt … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: