Zoom Workshop Meer zelfvertrouwen voor je kind

Zoom Workshop Meer zelfvertrouwen voor je kind


Geplaatst op: 30 november 2021

Wat als je kind niet naar zwemles durft; als je kind bang is om mee te doen met een voetbalwedstrijd; als je kind zich buitengesloten voelt. Wat als je kind thuis een boos-explosie krijgt, omdat het koppie te vol is en even niet meer weet wat te doen. Je staat als ouder soms met je handen in het haar. Wat kan je doen of wat kan je beter niet doen om je kind hierin te begeleiden. Er zijn 5 type kinderen en voor elk type kind is een aparte aanpak nodig.

Tijdens deze workshop ga je ontdekken welk type kind je hebt. Je krijgt handvatten wat je kan doen als je kind angstig of boos is, zodat je kind meer veerkracht krijgt. Dit heeft positieve gevolgen voor het zelfvertrouwen van je kind. Het zal je niet verbazen dat de emotie-regulering, één van de moeilijkste dingen is voor een kind. Hierin is het nodig om als ouder zelf rustig en neutraal te reageren op het gedrag van je kind. In deze workshop:

  • krijg je 5 praktische tips om toe te passen om rustig te reageren. Deze kan je direct toepassen.
  • ga je met andere ouders informatie uitwisselen en ervaringen delen. De herkenning en erkenning wordt altijd als prettig ervaren.
  • wordt a.d.h.v. voorbeelden uitgelegd wat kan helpen om rustig te reageren.

Laatst bewerkt op: 30 november 2021 18:48

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Zoom Workshop Meer zelfvertrouwen voor je kind

Wat als je kind niet naar zwemles durft; als je kind bang is om mee te doen met een voetbalwedstrijd; als je kind zich buitengesloten voelt. Wat als je kind thuis een boos-explosie krijgt, omdat het koppie te vol is en even niet meer weet wat te doen. Je staat … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: