Toyota van Ekris is runner up Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010
Toyota van Ekris in Mijdrecht is de runner up van de ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010', een prestigieuze klanttevredenheidsprijs van Toyota Motor Europe. De Toyota dealer ontving woensdag 8 juni het bijbehorende certificaat uit handen van Pieter van der Velden, Algemeen Directeur bij de Nederlandse Toyota importeur Louwman & Parqui B.V.
Toyota van Ekris werd tijdens de feestelijke uitreiking van het ‘Ichiban-certificaat' geprezen om zijn uitzonderlijke prestaties op het gebied van klantentevredenheid bij zowel sales als aftersales.
Pieter van der Velden: "De Ichiban Award is een formele erkenning van uitzonderlijke prestaties bij het uitdragen van de Customer First-filosofie van Toyota. We rekenen erop dat de Ichiban-dealers een voorbeeld zullen zijn én blijven als het gaat om het leveren van de beste ervaring aan onze klanten!"
Ichiban
‘Ichiban' is een Japans woord. Het is ontleend aan ‘Okyakusama Ichiban', dat ‘customer first' betekent: de klant staat dus voorop. ‘Ichiban' betekent ‘eerste' of ‘nummer 1'. De runner-up prijs is voor die dealers die in één jaar de grootste procentuele stijging hebben doorgemaakt. En op die manier hun inspanningen op het gebied van klanttevredenheid gehonoreerd zien worden.