001 -Family

Toyota van Ekris is runner up Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010


Geplaatst op: 16 juni 2011

Toyota van Ekris in Mijdrecht is de runner up van de ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010', een prestigieuze klanttevredenheidsprijs van Toyota Motor Europe. De Toyota dealer ontving woensdag 8 juni het bijbehorende certificaat uit handen van Pieter van der Velden, Algemeen Directeur bij de Nederlandse Toyota importeur Louwman & Parqui B.V.

Toyota van Ekris werd tijdens de feestelijke uitreiking van het ‘Ichiban-certificaat' geprezen om zijn uitzonderlijke prestaties op het gebied van klantentevredenheid bij zowel sales als aftersales.

Pieter van der Velden: "De Ichiban Award is een formele erkenning van uitzonderlijke prestaties bij het uitdragen van de Customer First-filosofie van Toyota. We rekenen erop dat de Ichiban-dealers een voorbeeld zullen zijn én blijven als het gaat om het leveren van de beste ervaring aan onze klanten!"

Ichiban
‘Ichiban' is een Japans woord. Het is ontleend aan ‘Okyakusama Ichiban', dat ‘customer first' betekent: de klant staat dus voorop. ‘Ichiban' betekent ‘eerste' of ‘nummer 1'. De runner-up prijs is voor die dealers die in één jaar de grootste procentuele stijging hebben doorgemaakt. En op die manier hun inspanningen op het gebied van klanttevredenheid gehonoreerd zien worden.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Van Ekris

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Toyota van Ekris is runner up Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010

Toyota van Ekris in Mijdrecht is de runner up van de ‘Toyota Ichiban European Customer Satisfaction Award 2010', een prestigieuze klanttevredenheidsprijs van Toyota Motor Europe. De Toyota dealer ontving woensdag 8 juni het bijbehorende certificaat uit handen van Pieter van der Velden, Algemeen Directeur bij de Nederlandse Toyota importeur Louwman … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: