Binnenkort organiseert bibliotheek Aalsmeer de cursus Digisterker: werken met de e-overheid. Na deze cursus kun je zelf een DigiD aanvragen en gebruiken, belastingaangifte doen, informatie vinden en aanvragen doen op websites van de overheid en gebruik maken van het patiëntenportaal van de huisarts en van het ziekenhuis.
Dit kan nu allemaal op je telefoon, tablet of je computer. Maar hoe doe je dat? Dat leer je in deze cursus. Twee docenten leggen het uit. En je gaat zelf oefenen. Ook krijg je een werkboek waar alles in staat. Tijdens deze cursus besteden we ook aandacht aan het gebruik van het digitale patiëntenportaal van de huisarts en van het ziekenhuis.
Enige computerervaring
De cursus is bedoeld voor mensen die al enige ervaring hebben met het gebruik van computer en internet. De cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten van 2 uur. Aan het einde van de cursus krijg je een certificaat.
Cursusdata
Vrijdag 14, 21 en 28 juni en 5 juli 10.00-12.00 uur in Bibliotheek Aalsmeer.
Meld je snel aan voor deze gratis cursus! Inschrijven via a.furnee@debibliotheekamstelland.nl of bel 020-5455556